Úvod Jak nakupovat Reklamační řád

Reklamační řád

Reklamční řád je stanoven volnou písemnou formou nejlépe e-mailem (info@stylovybytecek.cz).

Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě.

Zboží, zakoupené v našem obchodě můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od obdržení zboží. Pokud chcete zboží vrátit, postupujte takto:

  1. Napište nám email (info@stylovybytecek.cz), ve kterém nám oznamte, že si přejete odstoupit od smlouvy ve 14 denní lhůtě. Můžete nám rovněž zavolat, ovšem písemná forma je po obě strany vždy lepší.
  2. Zboží nám zašlete na adresu provozovny (Nádražní 103, 46331 Chrastava). Pozor! Nezasílejte zboží na dobírku, balík nebude převzatý a vrátí se Vám zpět, přišli byste tak zbytečně o poštovné.
  3. Do balíku vložte fakturu a zejména číslo bankovního účtu, kam Vám má obchod zaslat peníze. Pokud nemáte fakturu, nevadí, oznamte nám to do e-mailu a my ji vyhledáme u nás. Pokud budete chtít vrátit peníze poštovní složenkou.  Budou vám z ceny odečteny poplatky banky, které činí až 80,- Kč. Proto doporučujeme peníze si nechat zaslat na bankovní účet (nemusí být ani Váš).

V případě vrácení zboží ve 14 denní lhůtě vracíme také poštovné (z obchodu k vám), ovšem nejlevnější variantu, kterou obchod nabízí při zasílání zboží směrem k zákazníkům.  Poštovné směrem zpět od zákazníka do obchodu se nevrací.

Pozor na rozdíl mezi dopravou a dobírkou. Dobírka je finanční služba, která se nevrací.

V případě vrácení zboží ve lhůtě má obchod právo na přiměřenou náhradu nákladů za uvedení zboží zpět do prodejného stavu.

 

Výměna zboží

V případě, že si přejete zboží vyměnit za jiné, např. jinou velikost, barvu apod., postupujte takto:

  1. Napište nám e-mail, kde nám oznamte, že si přejete zboží vyměnit.
  2. Pokud je to možné (máme jiné zboží na skladě apod.), pošlete nám zboží zpět na adresu Nádražní 103, 46331 Chrastava.
  3. Po obdržení zboží Vám zašleme požadované zboží.

V případě výměny zboží se poštovné nevrací, ale ani již nebude při druhé zásilce účtované. Zboží tedy obdržíte bez žádného doplatku.

  

Reklamace vadného zboží

V případě uplatnění záruky na zboží, postupujte takto:

  1. Kontaktujte nás nejlépe e-mailem, kde nám popište závadu, uveďte své kontaktní údaje.
  2. Zboží nám zašlete na adresu provozovny (Nádražní 103, 46331 Chrastava). Pozor! Nezasílejte zboží na dobírku, balík nebude převzatý a vrátí se Vám zpět, přišli byste tak zbytečně o poštovné.
  3. Po kontrole naším technikem Vám e-mailem zašleme informaci, zda Vám zboží vyměníme, opravíme, či vrátíme peníze.
  4. Do balíku vložte fakturu a pro případ vrácení peněz číslo bankovního účtu, kam Vám má obchod zaslat peníze. Pokud nemáte fakturu, nevadí, oznamte nám to do e-mailu a my ji vyhledáme u nás. Pokud budete chtít vrátit peníze poštovní složenkou.  Budou vám z ceny odečteny poplatky banky, které činí až 80,- Kč. Proto doporučujeme peníze si nechat zaslat na bankovní účet (nemusí být ani Váš).

V případě oprávněné reklamace vracíme také poštovné (z obchodu k vám, a zpět od vás do obchodu), ovšem nejlevnější variantu, kterou obchod nabízí při zasílání zboží směrem k zákazníkům. Např. : zašlete-li nám zboží obchodním balíkem za cenu dopravy 90,- obchod Vám vrátí 59,- Kč. Zasílejte nám proto zboží co nejlevnějším způsobem (pokud si nejste jisti, rádi Vám poradíme).

Pozor na rozdíl mezi dopravou a dobírkou. Dobírka je finanční služba, která se nevrací.

Vše lze také řešit telefonicky na tel.. 774 803 903, rádi Vám s reklamací pomůžeme. A i když je reklamace nepříjemná komplikace, vše se pokusíme vyřešit rychle a vstřícně, neboť víme, že zákazník s pozitivní zkušeností z reklamace se stává trvalým zákazníkem našeho obchůdku.

Mějte prosím na paměti, že my nejsme výrobce prodávaného zboží. Ovšem abychom zákazníkům nenabízeli nekvbalitní zboží, výrobky, které přesáhnou 5% závadnosti, již nebudeme nadále nabízet.

Team StylovyBytecek.cz