Úvod Jak nakupovat

Jak nakupovat

Výběr zboží

Zboží si pohodlně vybírejte prohlížením internetového katalogu, tj.: v levém menu si vyberte kategorii nebo podkategorii. Vybírat také můžete hledáním (napsáním názvu nebo jeho části hledaného produktu do vyhledávacího pole. Detail výrobu zobrazíte kliknutím na jeho název nebo obrázek (fotografii). Zde najdete rozšířené informace o výrobku.

Vybrané zboží je možné objednat stisknutím tlačítka „koupit“.

Je možné také vybrat zboží s pomocí našich pracovníků, kteří Vám prostřednictvím e-mailu či telefonu ochotně poradí.

Dostupnost zboží

U každého výrobku se zobrazuje aktuální stav zboží a jeho dostupnost, která se může lišit v závislost zda máme výrobek na skladě, externím skladě, případně není na skladě, ale je již objednán a čeká se na naskladnění. U výrobku může být zobrazena informace o délce dodání zboží, nebo také „na dotaz“.

Na dostupnost jakéhokoli výrobku se můžete kdykoli informovat e-mailem, nebo samozřejmě také telefonicky na zákaznické lince.

Doba dopravy

Obecně uvádíme základní informaci o dostupnosti zboží - a to zda je zboží skladem či nikoli. Tato skutečnost je určující při době dopravy zboží k zákazníkovi.

  1. Zboží skladem odesíláme týž den, případně následující pracovní den od potvrzení objednávky.
  2. U ostatního zboží Vás o době doručení budeme informnovat v potvrzujícím emailu.

Jak urychlit dopravu

Svozy od externích dopravců určují, kdy Vaši zásilku dopravce převezme od čehož se odvíjí doba doručení.

DPD - vyzvedává zásilky z naší provozovny denně cca ve 12 hodin (u objednávek do 10 hodin jsme schopni týž den předat Vaši zásilku k přepravě)

Z - Point (zasilkovna.cz), HeurekaPoint (Úloženka.cz) - zásilky přepravované prostřednictvím tohoto typu dopravy předáváme k přepravě vždy v úterý (tato doprava patří mezi levnější, ovšem doručení se pohybuje cca 3 - 5 dny od předání k přepravě. Zásilky posíláme DPDčkem na depo, odtud se zásilky následně rozesílají do jednotlivých poboček)

Česká pošta - svoz zásilek Českou poštou probíhá denně v 16 hodin (u objednávek do 14 hodin jsme schopni týž den předat vaši zásilku k přepravě)

Objednávky potvrzené dopoledne je možná expedice týž den. Objednávky potvrzené do 14 hodin je možná expedice týž den jen u České pošty. Nejlevnější doprava prostřednictvím Zásilkovny či HeurekaPointu má dobu doručení cca 3 - 4 dny.

Pokud na zásilku spěcháte zvažte tyto informace, případně nás kontatujte, pokusíme se společně najít řešení.

Doprava zdarma (produkty či celková objednávka) se vztahuje pouze pro zásilky na území ČR.

Nákupní košík

Rozhodnete-li se zboží objednat, stačí stisknout tlačítko "Koupit" ve výpisu zboží nebo v detailu produktu. Automaticky budete přesměrováni na stránku nákupního košíku (na stránku košíku se dostanete vždy stisknutím tlačítka "Košík" nad horní hlavní lištou menu (v pravém rohu obrazovky). Zboží z košíku také můžete smazat popř. zadat vyšší počet nakupovaných položek.

Pokud se rozhodnete zboží nakoupit, klikněte na "Pokračovat v nákupu".
Pro uskutečnění objednávky není nutná registrace zákazníka.  Pokud jste ovšem registrovaným zákazníkem, před objednávkou se nejprve přihlaste.


Doprava a platba

Ve druhém kroku objednávky vyberte způsob platby a dopravy. Cena dopravy se započítá do celkové ceny za objednávku.

Údaje o zákazníkovi

Ve třetím a posledním kroku objednávky je nezbytné zadat údaje potřebné k realizaci dodávky:

  • Vaše jméno a adresu (případně název a sídlo firmy, IČO a DIČ - pokud nakupujete jako právnická osoba)
  • Váš telefon (nutná podmínka Vašeho nákupu, kontakt, na který Vám můžeme následně zavolat a dohodnout detaily objednávky či dodání zboží)
  • e-mail (na který Vám budou zasílány všechny informace).
  • Ulice a č. p., město a PSČ (abychom věděli, kam Vám máme zboží doručit)

Pokračujte stisknutím "Dokončit objednávku" a Vaše objednávka bude odeslána.

Co se stane po odeslání objednávky?
Po obdržení objednávky Vám systém automaticky zašle e-mail s informací o provedené objednávce. Vaši objednávku následně překontroluje náš pracovník a potvrdí Vám ji v potvrzujícím emailu. Případně s Vámi pracovník doladí další detaily ohledně Vaší objednávky.

V dalším kroku Vám Vaše zboží bude odesláno a Vám přijde třetí a poslední e-mail s informací o expedici zásilky vč. trasovacího čísla, podle kterého budete moci zásilku sledovat.

V případě, že jste zvolili platbu za zboží bezhotovostně, zboží odešleme ihned po připsání platby na náš účet. Číslo účtu na který je nutné provést platbu Vám bude zaslán v potvrzujícím emailu. Při platbě používejte číslo objednávky jako variabilní symbol.

Pokud budete chtít urychlit odeslání zboží, můžete nám emailem zaslat PrintScreen obrazovky o provedené platbě (případně jiné potvrzení o provedené platbě), my Vám zboží zašleme ihned po obdržení tohoto potvrzení a nebudeme čekat na připsání platby na náš bankovní účet.

Daňový doklad (fakturu, paragon) posíláme v příloze emailu informujícím o expedici zásilky. K uplatnění případné reklamace u nás Vám stačí pouze faktura.

Snadná reklamace - viz Reklamační řád

Reklamační řád

Reklamační řád je stanoven volnou písemnou formou.